Українці адаптуються до нових умов життя

Шановні колеги, пропонуємо ознайомитися з пресрелізом компанії GfK Ukraine, в якому представлені дані продажів побутової техніки та електроніки впродовж перших тижнів карантину.

«Протягом 12-15 тижня 2020 року (16 березня – 12 квітня) споживачі пристосувалися до нових умов, повязаних із пандемією COVID-19 та ізоляцією. Початок карантину призвів до скорочення ринку побутової техніки та електорніки в Україні на 37 % (у порівнянні з попередніми тижнем). Очікувано, на фоні впроваджених обмежень та зачинення фізичних магазинів, традиційні продажі скоротилися на 54%, натомість онлайн зріс на 20%».

Для додаткової інформації можна звертатися за електронною адресою

pr.ukraine@gfk.com


20200427_pr_covid19_ukraine_fin

Теги
Теодицея — объяснение необходимости зла в обществе: религиозное — для спасения души, научное — для спасения тела.