Споживачі в Європі звернулись до технологій, щоб працювати, їсти та розважатись під час ізоляції

Шановні колеги, представляємо вам пресреліз GfK Ukraine із трендами європейського роздрібного ринку під час пандемії COVID-19 та карантину. Дані GfK про Україну будуть опубліковані наступного тижня.

«Починаючи з 9 березня до 5 квітня (11-14 тижні 2020 року), GfK відстежує показники продажів роздрібної торгівлі. За цей час ми побачили зміщення споживацького попиту від запасання продуктів, під час якого купували холодильники та морозильні камери до поточного стану роботи та навчання вдома, внаслідок чого зростають продажі IT продуктів. Люди проводять більше часу вдома разом, що стимулює попит на телевізори, ігрові консолі, комп’ютери, ноутбуки, задовольняючи потребу в домашніх розвагах. Попри зростання електронної комерції, інтернет продажі не в змозі компенсувати скорочення п’яти найбільших ринків Європи – Великої Британії, німеччини, Франції, Іспанії та Італії. Такими є результати дослідження GfK глобального ринку побутової техніки та електроніки».

Пресреліз англійською:

https://www.gfk.com/fileadmin/user_upload/dyna_content/UA/2020/20200422_GfK_PR_COVID-19_Retail_Trends_ENfin.pdf

Для додаткової інформації можна звертатися за електронною адресою

pr.ukraine@gfk.com

Теги
Брачный возраст — возраст, до которого от вступления в брак человека еще может спасти закон.